loading...
کانتر
محمد رضا واحدی وضال بازدید : 61 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)

مارکلوف یکی از بهترین بازکن هایه کانتره من خیلی دوسش دارم واقعا بازیکن فوق العاده ایه مارکلوف بهترین اسنایپره کانتر استریکه و یکی از بهترین cfgها متعلق ب این بازیکنه ک من بعد ها cfg این بازیکنو خواهم گذاشت.نحوه ی بازی مارکلوف< کاملا کمپر<خط کش<راه رفتن با شیفت<کلا کمپره اگه کلیپ هاشو ببینین فقط از پشت سر حریف هاشو  میزنه!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط markeloff در تاریخ 1392/07/11 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

اصلا هم اینطور نیس چون markeloff بهترین کانتر باز حال حاضر جهانه و منم خیلی بازی و خودشو دوس دارم و حتی از فیسکر هم به نظر من قوی تره...بازی خود من هم مثل markeloff...و ب نظر دوستام بهترین کانتر بازه شهرمونم و الان تو سرور آسیا آدمینم و nick بازیمم: .....
AdmiN N1
همتون بالخصوص مدیر وبلاگ رو دوست دارم.شکلکشکلک
پاسخ : عزیزم فیسکر قوی تره +والی ک من اسمشونو اوردم و منم خیلی دوست دارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظره شما بهترین اسلحه در کانتر استریک کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1,888