loading...
کانتر

M4

محمد رضا واحدی وضال بازدید : 29 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

سلام ب تمامیه دوستان امروز میخوام یکم در مورده ام4 بگم و کار با اونو ام4 اسلحه پیش فرضه CT هاست و من این اسلحه رو برای هر CT پیشنهاد میکنم  خب میخوام بگم کخفه کن چه تاثیری تو بازی داره وقتی خفه کنو ما میبندیم اسلحه دقته بیشتری پیدا میکنه و دقیق تر میزنه و ب نظره من سریع تر گلوله هاشو خالی میکنه(این نظره منه شاید سریع تر از بدونه خف کن خالی نمیکنه اگه  اشتباه میگم تو نظرات بگین بهم)و برایه فاصله هایه نزدیک خیلی بهتره و اما عیبش اینه کقدرته گلوله ها میاد پایین اما بدونه خف کن قدرته گلوله ها بالا تر از با خف کنه و یکم سرعته خالی کردنه گلوله ها پایین تره و برای فاصله دور بهتر میزنه (کلا ام4 هم دور زنه هم نزدیک زن)و من پیشنهاد میکنم اگه با حریفتون نزدیک هستین رگباری بزنید ن تک تک یا 3 تا 3تا اما اگه خیلی دور هستین از حریفتون بدونه خف کن بزنین و تک تک.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظره شما بهترین اسلحه در کانتر استریک کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,883